Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ-Ο ΔΡΑΚΟΣ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ-ΤΟ ΒΟΥΝΟ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ-ΑΓΚΑΘΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ-ΜΑΡΙΟΣ ΜΑΡΑΣ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΣΗΓΟΡΙΑ

Ήμουν πολύ τυχερή γιατί στα περασμένα γενέθλια μου μια πολύ καλή μου φίλη μου έφερε ως δώρο(αφού ήξερε την αγάπη μου για τα βιβλία) 4 από τα βιβλία ενός νέου συγγραφέα, του Μάριου Μαρά κι έτσι μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω κι εγώ την αξιόλογη γραφή του. Σίγουρα ο χρόνος ανάγνωσης δεν πήγε χαμένος, αφού το κάθε βιβλίο μου άφησε κάτι, συναισθήματα, ηθικό δίδαγμα και την λαχτάρα να προχωρήσω στο επόμενο αμέσως. Κάθε βιβλίο δεν ξεπερνά τις 100 σελίδες, εκτός από το ένα που είναι λίγες σελίδες παραπάνω, η ανάγνωση του είναι γρήγορη, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως σου αφήνει κενά ή πως δεν έχει καλές περιγραφές... Έχει τόσο όσο πρέπει, τίποτα περιττό που να κουράζει τον αναγνώστη.
Ξεκίνησα με το "Βλέμμα μέσα από τον καθρέφτη", ένα βιβλίο που μας μιλάει για ένα εικοσιτριάχρονο παιδί που καταδικάστηκε σε ισόβια γιατί σκότωνε ιερόδουλες, όμως το βιβλίο δεν είναι μόνο αυτό. Προσπαθεί να μας δείξει γιατί έχει καταλήξει εκεί, τα πραγματικά αίτια που δημιούργησαν την προσωπικότητα του.
Συνέχισα με το βιβλίο "Ο δράκος της Μεσσηνίας", ένα αρκετά δυναμικό θρίλερ, που περιέχει σκηνές οι οποίες κυριολεκτικά παγώνουν το αίμα.
Έπειτα συνέχισα με το "Βουνό των μυστηρίων" ένα καλογραμμένο διήγημα για τους λάτρεις του μεταφυσικού. Και σε αυτό υπήρχαν πολλές, έντονες σκηνές.
Και για το τέλος άφησα να διαβάσω το "Αγκάθι στην καρδιά", το οποίο θα χαρακτήριζα ως ένα κοινωνικό δράμα, αφού ο ήρωας είναι ένα πονεμένο παιδί με ιδιαίτερο χαρακτήρα, που ψάχνει τη λύτρωση στην αγάπη. Το συγκεκριμένο βιβλίο το αγάπησα λίγο παραπάνω λόγω του ήρωα του!

Ηταν ένα από τα καλύτερα δώρα που πήρα, γιατί μου αρέσει να γνωρίζω νέους συγγραφείς που αξίζουν και σίγουρα θα συνεχίσω να τον ακολουθώ στα επόμενα συγγραφικά του βήματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου